Lotus 99T GP Monaco 1987
-
Witam :)
AT03 skończone czas wziąć się za następny bolid :) Czerpiąc naukę z poprzedniej budowy elementy które wymagały sklejenia ze sobą dwóch części na płasko wylądowały w słowniku i leżą tam od tygodnia aby na pewno były proste :D
Tym razem na warsztat trafił bolid którym Ayrton Senna w 1987 roku wygrał Grand Prix Monaco. Jest to Lotus 99T w bardzo fajnym malowaniu Camel :D Budowę zacząłem od elementu który przy AlphaTauri wymęczył mnie najbardziej a mianowicie koła... tutaj doposażyłem ostatnio swój warsztat i z pomocą przyszedł mi cyrkiel tnący Olfa (cudowne narzędzie). Na zagranicznym forum znalazłem fajny patent z dorobieniem wręgi do środka opony i tak uczyniłem tutaj, niestety tu popełniłem gafę i użyłem zbyt cienkiego kartonu przez co środek trochę uciekł do środka przez co boki opon w paru miejscach trochę są trochę nierówne ... no cóż nauka na przyszłość :D
Na dziś to tyle, pozdrawiam :)
Witam :)
AT03 skończone czas wziąć się za następny bolid :) Czerpiąc naukę z poprzedniej budowy elementy które wymagały sklejenia ze sobą dwóch części na płasko wylądowały w słowniku i leżą tam od tygodnia aby na pewno były proste :D
Tym razem na warsztat trafił bolid którym Ayrton Senna w 1987 roku wygrał Grand Prix Monaco. Jest to Lotus 99T w bardzo fajnym malowaniu Camel :D Budowę zacząłem od elementu który przy AlphaTauri wymęczył mnie najbardziej a mianowicie koła... tutaj doposażyłem ostatnio swój warsztat i z pomocą przyszedł mi cyrkiel tnący Olfa (cudowne narzędzie). Na zagranicznym forum znalazłem fajny patent z dorobieniem wręgi do środka opony i tak uczyniłem tutaj, niestety tu popełniłem gafę i użyłem zbyt cienkiego kartonu przez co środek trochę uciekł do środka przez co boki opon w paru miejscach trochę są trochę nierówne ... no cóż nauka na przyszłość :D
Na dziś to tyle, pozdrawiam :)