Witam serdecznie

  1. belfer 2021-02-23 09:19:22

    Dzień dobry

    Mam na imię Krzysztof, lat 37

    Modelarstwem zajmuję się od ponad 25 lat (z małymi przerwami). Składam głównie plastik (polski sprzęt pancerny) ale kilka kartonowych też było , aczkolwiek już dawno przepadły albo synek się nimi "zajął" więc tu nic nie pokażę.

    Oglądając Wasze prace chęć mnie bierze ogromna na coś kartonowego, tym bardziej, że jest to sztuka trudniejsza aniżeli "plastiki". Mam nadzieję, że z Waszą pomocą uda mi się coś złożyć na jako -takim poziomie ;)

    Pozdrawiam

     

    [img]https://i.imgur.com/uqwN1GT.jpg[/img]

  1. Jacek-KP 2021-02-23 22:13:34

    Cześć Krzysztof! Witaj w Klubie. Faktycznie kartonowy model jest bardziej złożony i wymaga kreatywności. Spróbuj od prostych modeli z wydawnictwa WAK, MPModel lub Kartonowej Kolekcji. Modele np. samolotów są dobrze spasowane i mają przyzwoite opracowanie graficzne. Niektóre starsze MM też są dobrze rozrysowane. Załóż relację i pytaj - podpowiemy, a jak trzeba to i skrytykujemy  konstruktywnie, rzecz jasna.

  1. AndDi 2021-02-24 16:39:56

    Cześć Belfer,

    karton to jak już wiesz trochę inne wyzwanie niż plastik. Powodzenia i jak chcesz jakiś podpowiedzi to załóż relację z budowy modelu.

    Andrzej

  1. belfer 2021-02-24 19:35:59

    Witajcie

    Tak, na pewno założę warsztat. Siedziałem ostatnie dni i przeglądałem galerie, poczytałem i na pierwszy bój pójdzie Tarpan 233 z Asnwera :)

    Wiem, że wszyscy polecają samoloty, ale mnie lotnictwo "nie jara" ;)

    Do zobaczenia, pozdrawiam

     

  1. Szwagier 2021-02-24 20:41:04

    Wiem, że wszyscy polecają samoloty, ale mnie lotnictwo "nie jara" ;)

    Do zobaczenia, pozdrawiam

     

    belfer