Witam serdecznie

  1. Marcin D 2023-03-04 21:53:28

    Witam wszystkich modelarzy. Mam na imię Marcin i mam  46 lat . Dopadł mnie kryzys wieku średniego :) i wracam do modelarstwa kartonowego po ponad 30 latach. Jestem zupełnym amatorem ale mam z tego mega frajdę i relaks. Jako pierwszy  zakupiłem FW 190 F8 wydawnictwa WAK z laserami i owiewką . Na razie wszytko zaimpregnowalem i teraz walczę z kokpitem a żona w tym czasie " przewraca oczami" :) Pozdrawiam jeszcze raz wszystkich i życzę miło spędzonych chwil przy budowie  i oczywiście wspaniałego efektu pracy  w postaci pięknych modeli .

  1. Wojok 2023-03-05 05:27:38

    Witam na forum i powodzenia przy klejeniu życzę

    A co do żony, to cóż, nie wiesz co się z robi z taką, która "przewraca oczami" ?

  1. AndDi 2023-03-05 06:20:53

    Również witam i pięknych modeli życzę.

    A jak żona oczami przewraca, to może Ci jakieś znaki daje i czegoś chce? Moja mnie zawsze wspierała w klejeniu, ale jak jej zproponowalem żeby też coś skleiła, to właśnie poprzewracała oczami i popukała się w czoło

  1. Jacek-KP 2023-03-05 14:44:11

    Cześć Marcin. Powielasz mój schemat. Ja też wróciłem około 40-ki do modelowania po przerwie blisko 30 lat. Więc witaj w Klubie Nawróconych Maniaków Kartonu. Dobrze wybrałeś na początek - modele od P.Bogusza z WAK są przyjemne w klejeniu, błędy raczej drobne. Za to po sklejeniu prezentują się okazale. Je jestem maniakiem samolotów, więc jak masz pytania, to pisz na priv na naszym forum, albo znajdź mnie na Facebooku. Gdzie mieszkasz, jeśli wolno spytać?

    Pozdrawiam - Jacek

    P.S. Żony wielu modelarzy mają to do siebie, że nie traktują poważnie pasji modelarskich. "Wycinanki z kartonu" są przecież dla dzieci.

  1. Marcin D 2023-03-05 16:45:07