Witam wszystkich

  1. mirkuch 2023-09-08 11:34:27

    Dzień dobry,

    Jestem mocno początkującym kartoniarzem, chociaż może wiek na to nie wskazuje, bo jest okrągłe 35 lat. Zacząłem niedawno sklejać swój pierwszy model. Nie ukrywam jest ciężko i z pewnością nie będzie to jakiś super zachwycający model:) Natomiast zafascynowanie takim hobby wciąż się utrzymuje i mam nadzieję, że zostanie na lata. Po dołączeniu na Kartonówki pojawiła się myśl, czy może po skończeniu nie wrzucić zdjęć modelu, bo pojawią się z pewnością fajne wskazówki i krytyczne opinie, a z drugiej strony trochę wstyd będzie wrzucić model z tak wieloma niedociągnięciami:)

    Pozdrawiam Wszystkich!

  1. Szwagier 2023-09-08 12:49:46

    Witaj na forum. Śmiało możesz pokazać swój model, wiadomo że na początku nie bedzie idealnie. Praktyka czyni mistrza. Ewentualnie możesz założyć temat w" reacjie z budowy " i na bieżąco wrzucać zdjęcia z postępu pracy przy modelu. Jednocześnie słuchają rad doswiadczonych kolegów. 

  1. tulipan740i 2023-09-08 12:55:52

    Witaj Mirku. Chciałem napisać mniej, więcej to samo co Szwagier, ale mnie ubiegł. Jasne, że wrzucaj fotki gotowego modelu w galerie a relacje z budowy kieruj do pracowni. Nikt nie klei idealnie, nawet bardziej doświadczeni. Każdy kolejny model będzie lepszy i lepszy. W pracowni koledzy pokierują Cię w odpowiednią stronę, a w galerii pochwalą i konstruktywnie skrytykują. Jakiego rodzaju modele preferujesz?

  1. SlawekH 2023-09-08 16:54:04

    Witaj na Kartonowkach i zakladaj smialo relacje z budowy .

  1. Kikol77 2023-09-08 17:34:28

    Witaj

    tak jak koledzy doradzają stwórz relacje z budowy wielu z nas będzie podpowiadać jak coś wykonać i na co uważać :)

    pozdrawiam

     

  1. AndDi 2023-09-08 18:29:02

    Dzień dobry młody ,

    dobrze radzą koledzy, relacja i masz dużo podpowiedzi.

  1. mirkuch 2023-09-08 23:13:26