Hawker Tempest
- 2010-12-03
- netas

- Samoloty, śmigłowce, szybowce, rakiety
Model wydrukowany z internetu, troche skala sie nie zgadzała, ale to z mojej winy podczas drukowania. prosze o oceny
Komentarze
-
Koledzy napisali już wszystko,ja tylko dodam od siebie abyś się nie zniechęcał do modelarstwa.Ty musisz pokochać papier i nauczyć się z nim postępować.
-
Musisz popracować nad detalami (podwozie, kabinka, kołpaki itp...) i retuszuj modele (wystarczą do tego zwykłe plakatówki), a będzie dobrze...
-
Musisz popracować nad detalami (podwozie, kabinka, kołpaki itp...) i retuszuj modele (wystarczą do tego zwykłe plakatówki), a będzie dobrze...
-
Trochę więcej cierpliwości, staranności oraz korzystania z oryginalnych wycinanek (nie będziesz miał problemów ze skalą, różnicami w dopasowaniu części z poszczególnych arkuszy, jakością kartonu oraz kolorami) i będzie o.k. Drukowanie ze skanów jest bardzo tanie, ale tylko teoretycznie. Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że dobry wydruk - maksymalnie zbliżony do oryginału lub lepszy od niego wymaga dobrej drukarki, wysokiej jakości tuszów oraz odpowiedniego papieru (niekoniecznie standardowego bloku technicznego), do tego trzeba dodać skalowanie arkuszy - aby mieć pewność, że wszystkie części będą do siebie pasować; dodajmy do tego kilka próbnych wydruków, ew. koszt zakupu nowego tuszu i już nie jest tak miodnie.
-
Trochę więcej cierpliwości, staranności oraz korzystania z oryginalnych wycinanek (nie będziesz miał problemów ze skalą, różnicami w dopasowaniu części z poszczególnych arkuszy, jakością kartonu oraz kolorami) i będzie o.k. Drukowanie ze skanów jest bardzo tanie, ale tylko teoretycznie. Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że dobry wydruk - maksymalnie zbliżony do oryginału lub lepszy od niego wymaga dobrej drukarki, wysokiej jakości tuszów oraz odpowiedniego papieru (niekoniecznie standardowego bloku technicznego), do tego trzeba dodać skalowanie arkuszy - aby mieć pewność, że wszystkie części będą do siebie pasować; dodajmy do tego kilka próbnych wydruków, ew. koszt zakupu nowego tuszu i już nie jest tak miodnie.
-
Oprofilowania też nie są dobrze przyklejone (skrzydło-kadłub). Z kabiną kombinowałeś (owiewką) :). Pominąłeś oprofilowania na skrzydłach. Osłony kół na odwrót... Oś udało Ci się zachować. Trening czyni mistrza. Ogólnie to model na 6.
-
Oprofilowania też nie są dobrze przyklejone (skrzydło-kadłub). Z kabiną kombinowałeś (owiewką) :). Pominąłeś oprofilowania na skrzydłach. Osłony kół na odwrót... Oś udało Ci się zachować. Trening czyni mistrza. Ogólnie to model na 6.
-
Do tego szpary na łączeniach, kabina pognieciona. ćwicz,ćwicz i jeszcze raz ćwicz.Nie od razu Kraków zbudowano ;)
-
Do tego szpary na łączeniach, kabina pognieciona. ćwicz,ćwicz i jeszcze raz ćwicz.Nie od razu Kraków zbudowano ;)
-
Jest troche tych błędów począwszy od rozstawu płatów śmigła powinny być w krzyż + a nie w x, troche skrzywione koła i brak retuszu.
-
Jest troche tych błędów począwszy od rozstawu płatów śmigła powinny być w krzyż + a nie w x, troche skrzywione koła i brak retuszu.
Koledzy napisali już wszystko,ja tylko dodam od siebie abyś się nie zniechęcał do modelarstwa.Ty musisz pokochać papier i nauczyć się z nim postępować.