Tiger I Ausf. H1 answer

Tiger I Ausf. H1 answer
  • Pojazdy gąsienicowe
Wydanie: 2007 No05 Czołg ciężki PzKpfw. VI Tiger I Ausf.H1 Seria: ModelArt Wydawnictwo: Answer Skala: 1:25

O modeliku nie będę pisał, zrobiła to Beata i Roderyk. Model waloryzowany, malowanie i retusz farby olejne, gąski niestety GPM. Model został wykonany jako mocna eksploatacja w konwencji zimowej, trochę dodałem od siebie i małe przeróbki, dzięki czemu model wygląda oryginalnie. Ostatnie fotki to wielka trójca, Kingtiger, Tygrys (P) no i Tygrys H1. Przyjemnego oglądania . PS. Zaniżasz notę , podaj powód. :) Fotki na dwóch kartach. Pozdrawiam.

Model nie został jeszcze oceniony

Komentarze

  1. cieniak872011-02-02 14:46:30

    Widze ze sie ktos tutaj rozkrecil albo i nawet nakrecil :D Pozdrawiam

  1. ferken2011-02-02 08:33:15

    Jak zawsze wypas :) i te malowanie :):)

  1. MarkusFM2011-01-31 16:55:57

    Ja Ci zaniże ocenę do 10 bo silnik nie dymi noo chyba że jest wyłączony. :D zauważyłem że oberwał w pokrywę zbiornika i chyba delikatnie koła gubią okręg. Pozdrawiam :D

  1. gen842011-01-31 16:24:27

    daje 10 z małym minusem :D:D minus za kola jezdne...nie do końca wydaja mi się one okrągłe... ale ogólnie bajerka :D:D:D:D gratuluje udanego modelu:D:D:D:D

  1. Lobo2011-01-31 15:18:57

    Czekałem i się doczekałem. Mistrzowskie wykonanie.

  1. kronos2512011-01-31 14:03:59

    Bez dwóch zdań wart dyszki.Świetne ślady eksploatacji i resztek zimowego kamo.Chyle czoła.

  1. Greta2011-01-31 13:52:03

    rewelacja, daje 20

  1. staszek2011-01-30 22:26:35

    Bardzo ładnie, wspaniały efekt a fotki super ! Gratuluję !!!

  1. Tomalo8412011-01-30 19:32:58

    prawdziwy geniusz.brak skali do oceny:)

  1. syriusz2011-01-30 19:26:19

    Perfekcyjne wykonanie. Malowanie i ślady eksploatacji bardzo dobrze dobrane. Sceneria zimowa dodaje smaczku przedstawionej całości. Bardzo ładny i z pełnym realizmem wyglądający model.

  1. durdas2011-01-30 18:46:22

    Panie i Panowie serdeczne dzięki !!

  1. scorpions2011-01-30 18:29:35

    No tym razem gąski - pierwsza liga :))

  1. Roderyk2011-01-30 18:01:22

    Model pierwsza klasa.Podoba mi się "ubrudzenie" śniegiem.Gąski pomalowałeś według mnie perfekcyjnie.Pozdrawiam.

  1. chudy2011-01-30 17:52:15

    super maszyna super wykonanie, na forum jest wiele tygrysków i za każdym razem można je oglądać bez znudzenia .super wyszły ślady eksploatacyjne a i sceneria zimowa pasuje do tego malowania .

  1. Wojtek932011-01-30 17:49:07

    Oż w mordę! Chylę czoła, model bajerancki. Jednak jak już mam się czegoś przyczepić, to szkoda, że pominąłeś otwory w karabinie. No, a może się mylę!?. Ode mnie 10 wędruje do Ciebie ;). POZdro :D:D:D:D:D:D

  1. Gonzo2011-01-30 17:28:22

    Dla mnie bomba świetna robota.Pięknie wygląda.Fajne zdjęcia.

  1. beata2011-01-30 17:22:30

    fIU,FIU,FIU toś walnął tygryska.Mój przy Twoim,to jak prosto z fabryki.Udało Ci się to malowanie bez dwóch zdań.

  1. Pitero2011-01-30 16:34:16

    Świetny. Robisz coraz lepsze modele, ten nowy tygrys jest duuużo ładniejszy od kolegów na zdjęciach.

  1. Wojok2011-01-30 16:27:59

    O ja pierdziu.No to żeś uwalił Tygryska :-) Kamuflaż taki,że na początku myślałem że to zdjęcia czarno-białe :-) Jak dla mnie to perfekcyjna robota.Mimo że nie lubię malowanych modeli,ten należy do tych nielicznych wyjątków,które bardzo mi się podobają.Bajerka.Zdjęcia również mi leżą :-)

Rezultaty 0 - 19 z 19 pozycji

Zaloguj się aby podzielić się swoimi komentarzami z innymi.

Nie posiadasz konta na Kartonowki.pl? - Zarejestruj się i zostań jednym z Nas! Logowanie