NIEMIECKI OKRĘT PODWODNY "U-570"

NIEMIECKI OKRĘT PODWODNY
  • Okręty, statki, żaglowce

Model trochę wymagający, w miarę dokładny wydawnictwo GPM nr 413.

  • Wykonanie:
  • Skala trudnosci:
  • Prezentacja:

Komentarze

  1. peter2016-11-12 13:55:01

    Model nieżle wykonany lecz z prezentacją nie za bardzo trafiłeś

  1. Stach2016-11-06 23:36:13

    Dzięki Wojtek93 za poprawienie głównych zdjęć.

  1. Wojtek932016-11-06 17:50:10

    Witaj poprawiłem zdjęcia główne w Twoich modelach. Teraz jest już jak powinno :-). Co do samego bohatera galerii. Ładnie sklejony, czystobo bez śladów jakie to czasem się potrafią doczepić w trakcie budowy. Mimo, że drukowany to mam nadzieję, że to jednak nie pirat i neta ;-).

  1. Zbyszek0012016-11-03 09:27:56

    Nom rufa nie pykła a do sterów głębokości się absolutnie nie przyłożyłeś. Reszta ok. Nie wiem co jest z nitami, na moich zdjęciach wyglądają jak wyciskane jeśli tak świetna robota. A do koleżeństwa informacja kłapouchy był pierwszym oficerem dostał za naprawę silników krzyż rycerski z mieczami, Kapitan natomiast a wdzięcznej ksywie Kubuś za zatopienie kłody drewna na jeziorze krzyż rycerski z mieczami liśćmi dębu i diamentami. To tyle jeśli chodzi o rozwianie waszych wątpliwości co do tła. Model bardzo mi się podoba. Moim zdaniem mocny kandydat do MT. Kapitalny retusz i szacunek za detale.

  1. BiperArt2016-11-03 07:45:52

    U-boot - ulubione pływadło:) rzeczywiście model wygląda jak przedruk, rufa dostałą z głębinówki, skala chyba 1:100 z tego co pamiętam, widać że jednak nad "udźia podwodną" jako modelem trzeba posiedzieć... z nożykiem... i wyciąć WSZYSTKIE otwory w kadłubie, inaczej model traci głębie... leć do artystycznego kup wielki biały brystol, albo dwa, i już masz zaczątki atelier to zdjęć! Pozdrawiam!

  1. Stach2016-11-02 23:19:52

    Witam, no cóż, mam małe mieszkanie i brak miejsca jest na fajną prezentację i do tego zdjęcia są robione telefonem, myślę że Kłapouchy z Puchatkiem jest spoko. Zdjęcie główne , faktycznie robiłem wszystko krok po kroku i nie chce się wgrać.

  1. AndDi2016-11-02 22:41:32

    Drutologia bardzo fajna. Rufa coś Ci się zgniotła. A poza tym: ech..., co ten Kłapouchy robi z Puchatkiem? Ja chcę wiedzieć.

  1. Data2016-11-02 22:24:56

    Różowa kokardka w sąsiedztwie Reichskriegsflagge wymiatają :)))

  1. Kilminster2016-11-02 22:17:55

    Bardzo fajnie się prezentuje, ale nie na tle Kłapouchego, sorry... Detale, drutologia - OK. Też mam wrażenie, że dziwny ten wydruk, tyle odcieni szarego... I pytanie o zdjęcia "tytułowe", do Administratorów - co się dzieje, to już trzeci model z ostatniego okresu, którego "nie widać". Wina prezentujących czy forum ?

  1. Wojok2016-11-02 21:24:07

    Hmm, całkiem fajny model. Tylko czemu mam wrażenie, że to czarno-biały domowy wyrób :-) Ale wygląda se spoko. Elegancka drutologia oraz artyleria, natomiast śróby napędowe to porażka :-( Fotki spoko, ale to tło... :-) Ogólnie spoko jest, podoba mi się.

Rezultaty 0 - 10 z 10 pozycji

Zaloguj się aby podzielić się swoimi komentarzami z innymi.

Nie posiadasz konta na Kartonowki.pl? - Zarejestruj się i zostań jednym z Nas! Logowanie