Jelcz 317

  1. Kurp2 2020-03-08 08:27:25

    Przed chwila wrocilem z przejazdzki rowerowej po okolicy. Zobaczcie na co sie natknalem! Doskonaly timing jakoze dokladnie wczoraj zaczalem robic rame i zawieszenie wiec zdjecia sie zdecydowanie przydadza 

     

     

  1. Kurp2 2020-03-10 17:19:00

    Witam wszystkich.

    Ostatnio zrobilem sobie przerwe od kabinki i zaczalem drubac przy ramie i zawieszeniu. Zaczalem tez stosowac wiecej papieru oraz laserow (wiekszosc ramy i tylnego mostu oraz resory) co okazalo sie strzalem w dziesiatke. Musze sie jeszcze sporo nauczyc w pracy z tym materialem ale podoba mi sie praca z papierem. Wiele elementow w wycinance jest za nadto uproszczona (np tylny most) i zdecydowalem sie na drobne modyfikacje. Tu przydal sie stary Volvo ktorego kiedys kupilem na czesci.   

  1. Kurp2 2020-03-10 17:26:28

    No dobra... Wiem ze to glupie ale nie moglem sie powstrzymac

     

     

  1. AndDi 2020-03-10 18:53:07

    Dlaczego głupie, ja lubię klocki lego

  1. Zygfryd 2020-03-11 12:59:45

    Co raz bardziej "Jelczowaty" się robi  A kabinka to już widać, że wyszła sztos. Muszę się koniecznie kiedyś zaopatrzyć w polistyren i musisz mi koniecznie udzielić lekcji  Rider mnie natchnął na "samoróbki" i do końca nie wierzyłem, że dam radę, a tu proszę-TopLiner tuż tuż 

  1. Kurp2 2020-03-14 16:17:56

    Witam,

    Niestety jak zwykle mialem nadzieje ze prace nad Jelczem pojda do przodu w tempie stachanowskim... a wyszlo jak zawsze A to moj syn mi zadal zbudowanie kostiumu ludzika Lego a to moj kumpel wymarzyl sobie czache na baku haha No i zostalo mi malo czasu na Jelona... Po modyfikacjach kabiny (oraz licznych niedociagnieciach ktorych dopuscilem sie podczas sklejania ramy i resorow) punkty mocowania belki skretnej z wycinanki okazaly sie zupelnie nie przydatne. Gdyby nie klocki Lego to bym sie chyba poddal haha

    Baza pod czaszke wyszla srednio ale moze przy detalowaniu da sie jeszcze cos z tego zrobic. Grunt ze kolega jest zadowolony:) Nie sadzilem, ze ustawienie i sklejenie przedniego zawieszenia przysporzy mi az tyle problemow ... Ale ostatecznie jestem w miare zadowolony z rezultatu.
  1. Zygfryd 2020-03-14 22:00:49

    Ile ja się namęczyłem, żeby z tyłu Toplinera postawić prosto  Też tworzyłem konstrukcje różnego rodzaju :) Klawa robota, jak już stanie na kołach, to praca poleci do przodu. Czachę malowałeś z szablonu? :)

  1. Kurp2 2020-03-15 13:45:16

    Ile ja się namęczyłem, żeby z tyłu Toplinera postawić prosto  Też tworzyłem konstrukcje różnego rodzaju :) Klawa robota, jak już stanie na kołach, to praca poleci do przodu. Czachę malowałeś z szablonu? :)

    Zygfryd
    Nastepnym razem polecam Lego haha. Tak, czacha jest pomalowana aerografem z szablonu. 
    A teraz aktualizacja z warsztatu Jelcza... Okazalo sie, ze nie dostalem tego Lego za darmo Usiadlem do Jelcza a ostatecznie zbudowalem to:



    Maly zleceniodawca tego projektu jest bardzo zadowolony  co zrekompensowalo mi brak postepow nad Jelonem;)
  1. Zygfryd 2020-03-15 16:10:01

    Haha! To teraz u Was takie maski na wirusa nosicie?   Świetnie Ci to wyszło, młody musi być nieźle zadowolony. Ja kiedyś budowałem dla córki jakieś gadżety z gry Minecraft bo to była jej ulubiona gra i później się tym bawiła po domu

  1. GTiStyle 2020-03-15 18:29:48

    A w gablotce Katana od tamki :) pięknie.

  1. AndDi 2020-03-15 21:14:53

    Usiadlem do Jelcza a ostatecznie zbudowalem to:



    Kurp2


    To znaczy co konkretnie zbudowałeś? To poniżej szyi czy to powyżej?

    Co by nie było Twoją robotą, to jestem pod wrażeniem

  1. Zygfryd 2020-04-23 22:10:24

    Cześć Emilu!

    jak tam prace nad Jelczem? Co tak nagle zamilkłeś bez wieści 

  1. Maverick 2020-06-11 02:24:53

    Zobaczyłem, przejrzałem i przeczytałem cały temat. Jestem pod wrażeniem tego projektu. Bardzo podoba mi się to co robisz a w dodatku jestem fanem Jelcza ;) 

    Czekam na dalszą relację z postępu prac nad jelczem.

     

    Pozdrawiam

    Maverick

Rezultaty 80 - 93 z 93 pozycji
Udostępnij temat: