Northrop XP-61E / F-15 REPORTER
-
Trudny model. Przekaż, proszę, Twojemu tacie żeby uważał na poszycie gondoli silnikowych. To z wnękami podwozia. Trzeba je trochę przyciąć, skrócić - tak jak na zdjęciach. Z przodu bądź z tyłu (już nie pamiętam z której strony było wygodniej). Gdy się tego nie zrobi, oprofilowanie na górnej powierzchni skrzydła "nie siądzie" na swoje miejsce. Będzie za krótkie. Nieśmiało zasugeruję, żeby Tata przymierzył górne oprofilowanie już teraz. Będzie wiedział jakich korekt dokonać. A... jeszcze jedno - części na końcu skrzydeł są ciut za krótkie z tyłu (jak na szkicu). Trzeba coś pokombinować :). Pzdw
-
Trudny model. Przekaż, proszę, Twojemu tacie żeby uważał na poszycie gondoli silnikowych. To z wnękami podwozia. Trzeba je trochę przyciąć, skrócić - tak jak na zdjęciach. Z przodu bądź z tyłu (już nie pamiętam z której strony było wygodniej). Gdy się tego nie zrobi, oprofilowanie na górnej powierzchni skrzydła "nie siądzie" na swoje miejsce. Będzie za krótkie. Nieśmiało zasugeruję, żeby Tata przymierzył górne oprofilowanie już teraz. Będzie wiedział jakich korekt dokonać. A... jeszcze jedno - części na końcu skrzydeł są ciut za krótkie z tyłu (jak na szkicu). Trzeba coś pokombinować :). Pzdw
-
Przypomniałem sobie jeszcze że klapy w pozycji "zero" niezbyt pasują do wnęk w skrzydłach. Trzeba troszkę przyciąć wnęki. I że gdzieś w rejonie mocowania gondoli do skrzydeł zamienione są oznaczenia L i P (lewa i prawa strona). Dokładnie nie pamiętam, ale to chyba były oprofilowania gondola-skrzydło. Twój tata, na pewno, sam to wychwyci.
-
Przypomniałem sobie jeszcze że klapy w pozycji "zero" niezbyt pasują do wnęk w skrzydłach. Trzeba troszkę przyciąć wnęki. I że gdzieś w rejonie mocowania gondoli do skrzydeł zamienione są oznaczenia L i P (lewa i prawa strona). Dokładnie nie pamiętam, ale to chyba były oprofilowania gondola-skrzydło. Twój tata, na pewno, sam to wychwyci.
Tylko fotorelacja bez opisu model buduje mój TATO.