AVIA -B 135
- 2011-05-07
- staszek

- Samoloty, śmigłowce, szybowce, rakiety
Model wydawnictwa " ModelArt " . Skala 1:32. Model w opracowaniu E.Zarkova jako " free". Wydrukowałem na kartonie o gramaturze 180g/m2.
Komentarze
-
Oś-prosta, koła grubość taka jak powinna być .Zagniecenia są tak jak pisałem : ) To czy oś wychodzi prosto czy sprawia wrażenie skosowania zależy od tego jak się robi fotkę.
-
Oś podłużna kadłuba krzywa, koła płaskie, zagniecenia kadłuba zwłaszcza przy owiewce.
-
Oś podłużna kadłuba krzywa, koła płaskie, zagniecenia kadłuba zwłaszcza przy owiewce.
-
Ujjjjjjjjjj,Staszku jak na Twoje możliwości,to wyszło kiepsko.Ja dodam od siebie jeszcze tę dziurę na 2 fotce.
-
Ujjjjjjjjjj,Staszku jak na Twoje możliwości,to wyszło kiepsko.Ja dodam od siebie jeszcze tę dziurę na 2 fotce.
-
Może gdybyś cyknął fotkę w osi samolotu i z dalsza to było by to widoczne. Według mnie na 7. zdjęciu tego nie widać. Moran-Saulnier? Powiedz, że to ten, na którym latali Polacy :).
-
Może gdybyś cyknął fotkę w osi samolotu i z dalsza to było by to widoczne. Według mnie na 7. zdjęciu tego nie widać. Moran-Saulnier? Powiedz, że to ten, na którym latali Polacy :).
-
Projektant zalecił wydrukować na kartonie 160g/m2 -ja wydrukowałem na Cansonie 180g/m2. Podczas klejenia używam kilku rodzaju klejów między innymi kleju" RED Q " typu wikol. Jest to klej wodny bardzo szybko wiążący i wystarczy mocniejszy docisk i mamy zapadnięty bok ( trudno rozrywalny).Oprofilowania wlotów robiłem jak na rysunkach i nie wyszły, więc poprawiłem i trochę zepsułem. Wznios skrzydeł jest o grubość płata ( sprawdzałem w googlach bo sam się dziwiłem że taki płaski). Klejenie zajęło mi coś ok.10 godz. Obecnie jestem na etapie wycinania wręg Moran-Saulnier w skali 1:33. Pozdrawiam-Staszek : )
-
Projektant zalecił wydrukować na kartonie 160g/m2 -ja wydrukowałem na Cansonie 180g/m2. Podczas klejenia używam kilku rodzaju klejów między innymi kleju" RED Q " typu wikol. Jest to klej wodny bardzo szybko wiążący i wystarczy mocniejszy docisk i mamy zapadnięty bok ( trudno rozrywalny).Oprofilowania wlotów robiłem jak na rysunkach i nie wyszły, więc poprawiłem i trochę zepsułem. Wznios skrzydeł jest o grubość płata ( sprawdzałem w googlach bo sam się dziwiłem że taki płaski). Klejenie zajęło mi coś ok.10 godz. Obecnie jestem na etapie wycinania wręg Moran-Saulnier w skali 1:33. Pozdrawiam-Staszek : )
-
Na poszyciu za kabiną widać wgniecenia, dla czego!? Na wysokości oprofilowań wylotów z broni widać jakieś problemy. powinien być też minimalny wznios skrzydeł. Reszta to już w porządku. Czystko sklejony i dobrze wyretuszowany. Dam 9 ++.
-
Na poszyciu za kabiną widać wgniecenia, dla czego!? Na wysokości oprofilowań wylotów z broni widać jakieś problemy. powinien być też minimalny wznios skrzydeł. Reszta to już w porządku. Czystko sklejony i dobrze wyretuszowany. Dam 9 ++.
-
Żadko spotykany samolot. Cóż o nim? W zasadzie wszystko ok,ale....no właśnie: na prawej stronie chyba coś Ci nie wyszło - od strony kabiny powyłaziły wręgi. Strasznie się to rzuca w oczy,przez ten kamuflaż. Tak poza tym to nie dopatrzyłem się niczego więcej.Niech spece od samolotów się wypowiedzą :)
-
Żadko spotykany samolot. Cóż o nim? W zasadzie wszystko ok,ale....no właśnie: na prawej stronie chyba coś Ci nie wyszło - od strony kabiny powyłaziły wręgi. Strasznie się to rzuca w oczy,przez ten kamuflaż. Tak poza tym to nie dopatrzyłem się niczego więcej.Niech spece od samolotów się wypowiedzą :)
Oś-prosta, koła grubość taka jak powinna być .Zagniecenia są tak jak pisałem : ) To czy oś wychodzi prosto czy sprawia wrażenie skosowania zależy od tego jak się robi fotkę.