Orenstein & Koppel Cn2t - Modelik
- 2018-06-26
- Piotr D.

- Pojazdy szynowe

W poprzedniej galerii wspominałem, że ostatnimi czasy zwracam się ku pojazdom szynowym. Orenstein Koppel Cn2t powstał około 4 lata temu, była to pierwsza lokomotywa jaką skleiłem. Impulsem do klejenia była wizyty w Poznaniu i przejażdżki Maltanką. Model nie był specjalnie trudny i wymagający, chociaż jak każdy parowóz wymaga nieco innego podejścia do klejenia. Trochę więcej tu planowania i wybiegania myślą w przód. Generalnie na pierwszy parowóz jak najbardziej się nadaje.
Komentarze
-
Świetny model i warsztat, sam bym chciał tak kleić w standarcie, ode mnie MT w tym tygodniu. Gratuluję!
-
Świetny model i warsztat, sam bym chciał tak kleić w standarcie, ode mnie MT w tym tygodniu. Gratuluję!
-
Świetna robota i bezbłędnie kapitalna czystość wykonania. Gratulacje :)
-
Świetna robota i bezbłędnie kapitalna czystość wykonania. Gratulacje :)
-
W Twoich pracach widać ten sznyt, poukładanie i zachowanie wzajemnej geometrii położenia części. To znaczy że masz doskonałe oko przy montażu poszczególnych elementów. To ważne żeby potem każdy model, nie tylko lokomotywa wyglądał jak najbardziej poprawnie i schludnie. Gratuluję warsztatu, umiejętności. Może czas na jakiś większy projekt na szynach. Z pewnością poradził byś sobie doskonale z takimi parowozami jak Bułgar czy Ty-51.
-
W Twoich pracach widać ten sznyt, poukładanie i zachowanie wzajemnej geometrii położenia części. To znaczy że masz doskonałe oko przy montażu poszczególnych elementów. To ważne żeby potem każdy model, nie tylko lokomotywa wyglądał jak najbardziej poprawnie i schludnie. Gratuluję warsztatu, umiejętności. Może czas na jakiś większy projekt na szynach. Z pewnością poradził byś sobie doskonale z takimi parowozami jak Bułgar czy Ty-51.
-
Kolejny pięknie wykonany model.Oczywiście 3 x maks.
-
Kolejny pięknie wykonany model.Oczywiście 3 x maks.
-
Dziękuje za połachotanie mojego ego ;-) Raven, z tego co kojarzę na Maltance mają Wsl-kę i Borsiga, które obsługują dwa składy. Być może nie poszczęściło Ci się i trafiłeś na Wsl-kę (Borsig wtedy jechał w przeciwnym kierunku). Jeśli mnie pamięć nie myli, w zeszłym roku Borsig był przez pewien czas w naprawie, bo ktoś próbował sprawdzić, czy współczesna niemiecka technika (BMW) wygra z dawną ;-)
-
Dziękuje za połachotanie mojego ego ;-) Raven, z tego co kojarzę na Maltance mają Wsl-kę i Borsiga, które obsługują dwa składy. Być może nie poszczęściło Ci się i trafiłeś na Wsl-kę (Borsig wtedy jechał w przeciwnym kierunku). Jeśli mnie pamięć nie myli, w zeszłym roku Borsig był przez pewien czas w naprawie, bo ktoś próbował sprawdzić, czy współczesna niemiecka technika (BMW) wygra z dawną ;-)
-
Rewelacyjny standard podziwiam.
-
Rewelacyjny standard podziwiam.
-
Super wykonanie! Piękny! Ps. Tez niedawno jeździłem z rodziną "Maltanką". O ile dobrze kojarzę to obecnie jeździ WLS40? A za model 3 x max. Ps. Dobry modelarz jesteś! ;-)
-
Super wykonanie! Piękny! Ps. Tez niedawno jeździłem z rodziną "Maltanką". O ile dobrze kojarzę to obecnie jeździ WLS40? A za model 3 x max. Ps. Dobry modelarz jesteś! ;-)
-
Eleganckie wykonanie w standardzie. Czysto i starannie. Nic dodać, nic ująć, co najwyżej trochę pobudzić, ale niekoniecznie.
-
Eleganckie wykonanie w standardzie. Czysto i starannie. Nic dodać, nic ująć, co najwyżej trochę pobudzić, ale niekoniecznie.
-
Pięknie sklejony, jak czyściutko. Cud , miód. A oszklenie w kabinie powinno być takie matowe? Czy to złudzenie apteczne ;)
-
Pięknie sklejony, jak czyściutko. Cud , miód. A oszklenie w kabinie powinno być takie matowe? Czy to złudzenie apteczne ;)
-
Przychylam się do wypowiedzi poprzedniczki i poprzedników, piękna robota!!!
-
Przychylam się do wypowiedzi poprzedniczki i poprzedników, piękna robota!!!
-
Warto naśladować takie wzorce!
-
Warto naśladować takie wzorce!
-
Witaj, rewelacyjna robota pięknie 3 razy max:)
-
Witaj, rewelacyjna robota pięknie 3 razy max:)
-
Piekny standard. Co tu pisać. Rewelacja.
-
Piekny standard. Co tu pisać. Rewelacja.