Volvo FH4 + Schwarzmuller SPA 3/E
-
Hmm, stawiam na pręty zbrojone
Zbrojeniowe. Zbrojony to jest beton.
Nie wiem jak je inaczej nazwaćChodziło mi o te takie, jakby owijane drutem. Właśnie o te,które miałeś na wagonie -stawiałem na powtórkę
Drut żebrowany lub gładki używa się do elementów prefabrykowanych jak i wylewanych na placu budowy. W prefabrykatach stosowana jest dość nowa technologia ( 1988 PL ) t.z. strunobeton. Konstrukcja oraz sami Konstruktorzy decydują jaki drut gdzie zastosować. Jak by to miały być np. przęsła jakieś nie zapomnij o blachownicach czyli markach i wypustkach
Popatrzymy co tam się pojawi na pace ?
Jestem ciekawy...
-
Hmm, stawiam na pręty zbrojone
Zbrojeniowe. Zbrojony to jest beton.
Nie wiem jak je inaczej nazwaćChodziło mi o te takie, jakby owijane drutem. Właśnie o te,które miałeś na wagonie -stawiałem na powtórkę
Drut żebrowany lub gładki używa się do elementów prefabrykowanych jak i wylewanych na placu budowy. W prefabrykatach stosowana jest dość nowa technologia ( 1988 PL ) t.z. strunobeton. Konstrukcja oraz sami Konstruktorzy decydują jaki drut gdzie zastosować. Jak by to miały być np. przęsła jakieś nie zapomnij o blachownicach czyli markach i wypustkach
Popatrzymy co tam się pojawi na pace ?
Jestem ciekawy...
-
Ło panie, aleś pan archaizma załączył :)
90% tych gatunków się nie stosuje. Obecnie do stosowania w betonie używa się tylko gatunków zgodnych z EC2 (tylko żebrowane, wszystkie w klasie 500). Reszty to już nawet żadna huta nie produkuje.
To będą elementy zbrojeń, takie jakie dostarcza się na budowy, skąd pomysł o gotowych przęsłach?
A do czego służą marki? :)
-
Ło panie, aleś pan archaizma załączył :)
90% tych gatunków się nie stosuje. Obecnie do stosowania w betonie używa się tylko gatunków zgodnych z EC2 (tylko żebrowane, wszystkie w klasie 500). Reszty to już nawet żadna huta nie produkuje.
To będą elementy zbrojeń, takie jakie dostarcza się na budowy, skąd pomysł o gotowych przęsłach?
A do czego służą marki? :)
-
A mnie zawsze mówili, że marki są elementami uziemienia, które wewnątrz są połączone ze zbrojeniem, a od zewnątrz spawa się do nich drut lub bednarkę, łącząc w ten sposób kolejne elementy w łańcuch.
Ma to sens, nie siedzę w tych betonach o tej strony, to AndDi mnie okrzyknął kiedyś "konstruktorem" - ja się nie poczuwam.
Jest opcja że mają kilka zastosowań
-
A mnie zawsze mówili, że marki są elementami uziemienia, które wewnątrz są połączone ze zbrojeniem, a od zewnątrz spawa się do nich drut lub bednarkę, łącząc w ten sposób kolejne elementy w łańcuch.
Ma to sens, nie siedzę w tych betonach o tej strony, to AndDi mnie okrzyknął kiedyś "konstruktorem" - ja się nie poczuwam.
Jest opcja że mają kilka zastosowań
-
Towar gotowy. Teraz to trzeba załadować na naczepę. Pomalować kierowcę. Zrobić ślady na drodze.
Zacna dostawa jednej z partii pół-prefabrykatów zbrojeniowych. Na sporą budowę to jedzie, wygląda jak dozbrojenie większej całości, świadczą o tym kotwy.
Obstawiał bym zbrojenie głowic lub stężeń jakiś potężnych podpór/filarów. Stopy fundamentowej to z tego nie będzie.
Kierowca lubi zjeść i pogadać - "w czasie jazdy korzystanie z telefonu zabronione".Sebastian, zostało Ci pomyśleć o dźwigu jakim do rozładunku i obsługi Twojej załadowanej floty.
-
Towar gotowy. Teraz to trzeba załadować na naczepę. Pomalować kierowcę. Zrobić ślady na drodze.
Zacna dostawa jednej z partii pół-prefabrykatów zbrojeniowych. Na sporą budowę to jedzie, wygląda jak dozbrojenie większej całości, świadczą o tym kotwy.
Obstawiał bym zbrojenie głowic lub stężeń jakiś potężnych podpór/filarów. Stopy fundamentowej to z tego nie będzie.
Kierowca lubi zjeść i pogadać - "w czasie jazdy korzystanie z telefonu zabronione".Sebastian, zostało Ci pomyśleć o dźwigu jakim do rozładunku i obsługi Twojej załadowanej floty.
-
To jest rzeczywista dostawa, która była realizowana. Wymiary i kształty są dokładnie takie jak były. Średnice się tylko nie zgadzają, bo na cieńszych mi żebro się nie drukuje. To była dostawa do Krakowa na garaż, pewnie jakiś wielokondygnacyjny, lub podziemny. Kotew tam nie widzę, Ty chyba o kobyłkach mówisz. Te duże elementy to typowe zbrojenie przegłębień pod słupy, tzw. dołków. Skoro słupy to znaczy, że jednak płyta :)
Kierowca idzie, nie jedzie więc rozmawiać przez telefon może.
-
To jest rzeczywista dostawa, która była realizowana. Wymiary i kształty są dokładnie takie jak były. Średnice się tylko nie zgadzają, bo na cieńszych mi żebro się nie drukuje. To była dostawa do Krakowa na garaż, pewnie jakiś wielokondygnacyjny, lub podziemny. Kotew tam nie widzę, Ty chyba o kobyłkach mówisz. Te duże elementy to typowe zbrojenie przegłębień pod słupy, tzw. dołków. Skoro słupy to znaczy, że jednak płyta :)
Kierowca idzie, nie jedzie więc rozmawiać przez telefon może.
Hmm, stawiam na pręty zbrojone