PRZEWÓZ PRACOWNIKÓW po nowemu, czyli... Boeing Ryanair'a

  1. Wojok 2024-06-12 15:26:32

    Mimo tego wg. mnie do retuszu papiru nima to jak dobre akryle w tubkach.

    szaman


    Nie zamierzam z tym walczyć.

    Generalnie przecież o to mi chodziło, że z tych Japońców nie jestem zadowolony - takie info dałem

  1. jagdtiger2 2024-06-14 02:22:34

    Wojok a powiedz czy po drukowaniu lakierujesz arkusze i czy to jest druk cyfrowy czy offset  ?

  1. Wojok 2024-06-14 02:32:48

    Wojok a powiedz czy po drukowaniu lakierujesz arkusze i czy to jest druk cyfrowy czy offset  ?

    jagdtiger2


    Nie lakieruję. Nic z tym wydrukiem nie robię. I z BCG też bardzo ostrożnie.

    Offset to na pewno nie jest. A jaki to druk jest, to nie mam pojęcia - drukuję to w sklepie biurowo - papierniczym.

    W każdym razie, kolory są intensywne, a powierzchnia druku bardzo gładka, jakby kreda. Okna świetnie wyglądają.

    Ale generalnie, to małe szaleństwo - po tych moich niewypałach i poprawkach, za cenę tych wszystkich wydruków, miałbym dobrego Hala

  1. szaman 2024-06-14 09:54:33

    Czasem jednak warto poeksperymentować. Zawsze wynika z tego jakaś nauka na przyszłość i przy okazji testujemy różne różności. To czasem cenniejsze niż Hal...

  1. Wojok 2024-06-14 13:28:29

    Czasem jednak warto poeksperymentować. Zawsze wynika z tego jakaś nauka na przyszłość i przy okazji testujemy różne różności. To czasem cenniejsze niż Hal...

    szaman


    Zgadza się. I to niemała nauka - wniosków mnóstwo.

    Jeszcze niedawno myślałem, że więcej w takie akcje nie będę się bawił, a teraz...

  1. Wojok 2024-11-10 20:59:37

    Hejka.
    Troszkę czasu minęło, ale wracam do roboty.
    "Pomalowałem" obudowy silników na kolory Ryanaira. Tzn. ściągnąłem przyzwoicie opracowany model Boeinga 737, przeskalowałem silniki, do potrzebnej wielkości, po czym zmniejszyłem je o 1%, skleiłem i okleiłem je paskami w odpowiednich kolorach. Problem był tylko ze środkową oklejką ze względu na dodatkową grafikę. No, ale jakoś z tego wybrnąłem - tyle, że wpadły po dwa dodatkowe łączenia na silnik.
    Frontowe pierścienie plus elementy dysz wylotowych zamierzam zrobić z błyszczącego papieru z próbek malarskich. Jeśli wyjdą kiczowato, to zostanę przy oryginalnych oklejkach modelu.
    To na razie

  1. AndDi 2024-11-11 08:29:18

    A co ten niebieski w takie łatki (odcienie)?

  1. PAN-KARTON 2024-11-11 09:32:02

    A co ten niebieski w takie łatki (odcienie)?

    AndDi

    Wygląda jak zadrukowany papier ryżowy 

    Ja to szczerze mówiąc już się pogubiłem co z czego i dlaczego Cieszy tylko fakt że Wojok znowu jest z Nami i z klejem za pan brat.

  1. Wojok 2024-11-11 10:09:44

    A co ten niebieski w takie łatki (odcienie)?

    AndDi


    Ano, taki druk. Tyle, że w realu tak to nie wygląda. To jakiś dziwny druk - mam wrażenie, że pracuję z kredą.

    Prawdziwym problemem jest jednak biały kolor. Żółknie w oczach. Ale tylko ten, który przeszedł przez drukarkę. Oryginalny papier, tego nie ma. Dziwne

  1. PAN-KARTON 2024-11-11 10:18:06


    Ano, taki druk. Tyle, że w realu tak to nie wygląda. To jakiś dziwny druk - mam wrażenie, że pracuję z kredą.

    Prawdziwym problemem jest jednak biały kolor. Żółknie w oczach. Ale tylko ten, który przeszedł przez drukarkę. Oryginalny papier, tego nie ma. Dziwne

    Wojok

    A nadruk robiłeś w laserowej drukarce ? Temperatura mogła tu podziałać...

  1. Wojok 2024-11-11 10:43:23

    Nie mam pojęcia, co to za druk, nie drukuję tego w domu.

    Na silnikach widać jak ten papier żółknie - środkowe oklejki, te z czerwonymi wstawkami, przykleiłem parę tygodni temu, resztę w tym i poprzednim tygodniu.

    Różnica jest znaczna.

    Nie wiem, biała farba z drukarki tak żółknie ?

    I ręce mi opadają, bo dużo czasu nad nim spędziłem, a nie wiem, czy chcę żółtego Ryanaira

  1. PAN-KARTON 2024-11-11 10:58:33

    I ręce mi opadają, bo dużo czasu nad nim spędziłem, a nie wiem, czy chcę żółtego Ryanaira

    Wojok


    No to szybko poszukaj lakieru który nie przepuszcza UV i trysnąć po całości, jeżeli to czynnik zewnętrzny to pomoże. Jak reakcja chemii tonerów to aby zżółkł równomiernie. Pewnie te profesjonalne werniksy do zabezpieczenia dzieł sztuki by się tu sprawdziły. Nie doradzę konkretnego

    https://www.art-konserwacja.pl/werniksy-w-sprayu-96/

     

  1. szaman 2024-11-11 16:11:53

    Ja naprawdę nie mam pojęcia co Ci poradzić. Tak ładnie wyglądał ten druk na początku, jak po kilkakrotnym kaponowaniu, a tu masz!!. To na pewno sprawa tego papieru na którym Ci drukują i sposobu wydruku.  Masz nauczkę. Mniej by Ci e to kosztowało eksperymentując w domu na swojej drukarce na normalnym bloku technicznym lub kredzie. Kreda nie pije czarnego, ale rysio jest niebieski i z tym nie było by problemów.. Niestety, nie wiem co teraz...!

  1. Wojok 2024-11-11 20:41:11

    Ja naprawdę nie mam pojęcia co Ci poradzić.

    szaman


    No, nic nie poradzisz. Porównałem silnik z wcześniej sklejonym kadłubem, i ten pożółkły fragment jest taki sam jak kadłub, więc wygląda na to, że to żółknie tylko do pewnego momentu i już. No to jedziemy dalej z tym koksem, i jakoś to będzie, no bo podobno jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś to nie było

  1. szaman 2024-11-12 11:59:14

    Też tak myślę. Najwyżej do galerii zdjęcia poddamy "wybieleniu białego" i będzie OK O ile fotki zrobisz na innym tle.... Naprzód!

Rezultaty 160 - 175 z 175 pozycji
Udostępnij temat: