Witam wszystkich

1. alekx 2024-10-09 18:42:59

Jestem pasjonatem modelarstwa, ale w grupie jestem nowicjuszem więc miewam jeszcze problemy z "poruszaniem się" bądź komunikacją. Męcząc się przy modelu przypadkowo znalazłem tę grupę, spodobała mi się i postanowiłem tu przystąpić. Tak więc cześć wszystkim i wierzę że wszyscy są jako kolega/koleżanka 

1. PAN-KARTON 2024-10-09 18:57:30

O i teraz pełną gębą witamy Alekxa. Osobiście mam nadzieję że równie szybko zorientujesz się jakie to łatwe założyć relację i pokazać nam swój warsztat modelarski

Oczywiście mam na myśli co jak wykonujesz podczas pracy nad modelem, a nie samego stanowiska Chociaż miło by było wirtualnie zajrzeć do Ciebie

1. Zbyszek001 2024-10-09 19:54:58

Siemasz. Dobrze że jesteś. Masz rację to chyba najbardziej przyjazne forum.midelarskie. czadem damy sobie po razazie ale potem idziemy na piwo.

Pytaj o co chcesz. Nikt nie nakrzyczy. Pisz PW.

Zarejestrowany klikasz na nik. Baner napisz wiadomość . Wpisz temat i pisz.

Tylko nie zawsze tu ciągle wszyscy są.

A ważne. Dobrze że jesteś.

1. Kikol77 2024-10-10 10:00:58

Hej

Witamy na kartonówkach :) 

Oprócz relacji która możesz mimo zaawansowanego stadium załorzyć, mozesz tez dodać swoje modele juz zrobione do galerii :)

pozdrawiam

Krystian

1. alekx 2024-10-10 16:57:17

Do grupy zarejestrowałem się w takim czasie że modele w zasadzie mam gotowe, a panterę i tomcata pana Halińskiego prawie kończę. Jedynie Nysę z wydawnictwa Modelik mam w stanie początkowym. Z czasem postaram się dodawać zdjęcia modeli - gotowych oraz tych które będę rozpoczynać. Następnym samolotem będzie Hawker Hurricane 

1. Jacek-KP 2024-10-10 22:20:08

Cześć! Miło powitać kolejnego miłośnika kartonu ;-)
    Mam w planie sklejenie TOMCATA od Hala, ale trochę martwi mnie to, co napisałeś o błędach. Opisz je proszę w krótkiej relacji podsumowującej twoją pracę na tym modelem.

Witaj w klubie - Jacek P.

1. Kikol77 2024-10-10 23:46:16