GAZ 69M Modelik

1. plain 2017-09-28 16:06:11

Na początek chciał bym się przywitać. Jestem na forum od kilku minut choć czytam Was i przeglądam posty już od dłuższego czasu. Oczywiście przyszedł czas na zrobienie pierwszego modelu. Nie mam kompletnie doświadczenia w modelarstwie kartonowym a co do plastiku kiedyś jako dzieciak kilka modeli wykonałem. Traktuję to jako model do nauki, więc liczę na Waszą konstruktywną krytykę i podpowiedzi.

Model GAZ 69M - Modelik.

Jak do tej pory skleiłem podłużnice i kilka dodatkowych elementów. Napotkałem już kilka trudności związanych zarówno z błędami z instrukcji jak i z moim brakiem w warsztacie. 

Poniżej dotychczasowy stan prac.

1. AndDi 2017-09-28 17:29:03

Cześć,

fajnie, że dołączyłeś do zakręconych Papieraków ,

To co pokazałeś dobrze wygląda.

Możesz dodawać fotki bezpośrednio do Kartonówek, będzie wygodniej dla Ciebie i dla nas do oglądania.

Po napisaniu nowego postu i opublikowaniu go, klikasz nad nim na "Podejmij akcję" > "Obrazki" i je dodajesz.

Pozdrawiam

1. plain 2017-09-28 18:25:06

Dzięki za podpowiedź ze zdjęciami. 

Mam problem z jednym elementem którego nigdzie nie widzę jeśli chodzi o oznaczenia na instrukcji. Może ktoś z Was sklejał Gazika i mi podpowie gdzie na ramie się to znajduje ? 

1. Wojok 2017-09-28 18:37:39

No cześć. Nie sklejałem tego "gazika", ale jak na mój gust, to musisz te części skojarzyć jakoś z częściami 3La i 3Pa. Przymierz je do ramy i sprawdź czy przypadkiem części 3b nie mają pokrywać się z tymi szarymi równoległobokami od drugiej strony w celu zakrycia białych powierzchni.

A tak wogóle, to początki są naprawdę obiecujące 

1. beata 2017-09-28 18:38:12

Witam w klubie.

Na początek modelarskiej drogi, wziąłeś sobie trudny model. Życzę powodzenia i obyś się nie zniechęcił.

CZĘŚCI 3b, SĄ KOMPLETEM DO CZĘŚCI 3PA ORAZ 3LA. Tak mniemam, patrząc na ich kształt.

1. Wojok 2017-09-28 18:43:44

CZĘŚCI 3b, SĄ KOMPLETEM DO CZĘŚCI 3PA ORAZ 3LA. Tak mniemam, patrząc na ich kształt.

beata