Mtz 82 1:32 własny projekt - budowa modelu z polistyrenu

  1. Bossmen480 2020-01-02 18:50:36

    Cześć, jestem tu nowy od jakiegoś czasu zajmuję się sklejaniem modeli ale 'swojego wymysłu' chociaż nie ukrywam wycinance nie mówię nie ale jeszcze nic mi nie podeszło. Przedstawiam relacje ze sklejania ruska może kogoś zaciekawi i powie co i jak by było lepiej, było by miło. Na początek powiedzcie czy dobrze wstawiłem zdjęcia i czy je widać bo pierwszy raz robię to na tym forum i jestem zielony bo dopiero się rozglądam 

    https://lh3.googleusercontent.com/ljkRojf62Z3_gJXxAy1UZ76phZ8rEeQdf3lKWuyjvynO1EdqY3D91vXHo4jFCOuN8Qkdqa73xKFAvfvipl942ZPj59MGifxVmKOOf9vE3SIiESu9Dabi9XJ085s7bGDmzlTdo4tKZsKG4meYxuSLo5Xb2Ebv71eiQFEtCDkDZ6rvkfK6379E29I6ECtu5FMFcKOVDwGtaNxI5IjDuuCxQFKfDPhG90_edlG_hs1yWvH-TcIYYKYW5tb0hkOSzrdbL_HFzWTDw7SjXpaL_JSg99QO3Qa-RKWMRZX4G0iVWJRw8pBp1PvB9GWn2dTE3WwRJri4QR7Fm1PmZp7YFdqRl-9AKQRY9xi6ZIhvuXkBmbzdO569XGeYy2Uw0YimDkskc_LIc2HJAZ5pe3IMJdLrI9P24h0abU_Bh0pWXtd2xbTO-eYycxseXESNB8Q00b2yrtW6B3RFeGSGxe5OkJpr07dtoCmS_jd1cVgg-bp_t119vxJSx9kQAQ1wy041vreWlzSZ94s7JUNjmwp4mHxLiNFS4Fv0_0JrZSYyUGIqHjFrDP-sXMcUxOfOd_dk6bI5VSmXsLbT1ky_t7LkmhGBeAZ9afGPzgccxfkSPcqH7Eti_1jWRkoZpqDzvQYMajLEi8uPNYJkQPz3FritMLBBp7WXpOkT7N7waPlLllQMq5AzYgGWVDALMcr2p1GnGG4vGaWirpyL3Jd0sSc4T8mA-osEaT0vqO3-hv_GHf5qdkgTM7b1cA=w1082-h1447-no