Witam wszystkich

  1. alekx 2024-10-09 18:42:59

    Jestem pasjonatem modelarstwa, ale w grupie jestem nowicjuszem więc miewam jeszcze problemy z "poruszaniem się" bądź komunikacją. Męcząc się przy modelu przypadkowo znalazłem tę grupę, spodobała mi się i postanowiłem tu przystąpić. Tak więc cześć wszystkim i wierzę że wszyscy są jako kolega/koleżanka 

  1. PAN-KARTON 2024-10-09 18:57:30

    O i teraz pełną gębą witamy Alekxa. Osobiście mam nadzieję że równie szybko zorientujesz się jakie to łatwe założyć relację i pokazać nam swój warsztat modelarski

    Oczywiście mam na myśli co jak wykonujesz podczas pracy nad modelem, a nie samego stanowiska Chociaż miło by było wirtualnie zajrzeć do Ciebie

  1. Zbyszek001 2024-10-09 19:54:58

    Siemasz. Dobrze że jesteś. Masz rację to chyba najbardziej przyjazne forum.midelarskie. czadem damy sobie po razazie ale potem idziemy na piwo.

    Pytaj o co chcesz. Nikt nie nakrzyczy. Pisz PW.

    Zarejestrowany klikasz na nik. Baner napisz wiadomość . Wpisz temat i pisz.

    Tylko nie zawsze tu ciągle wszyscy są.

    A ważne. Dobrze że jesteś.

  1. alekx 2024-10-09 21:25:23

    Obecnie jestem na etapie budowy modeli F-14A TOMCAT pana Halińskiego oraz Pzkpfw V "PANTHER" tegoż samego pana, ale jestem już prawie na etapie końcowym. Prace przy samolocie były bardzo ciężkie przez błędy wydawcy, zły opis, słabe rysunki i dzięki temu znalazłem waszą/naszą grupę. Najgorszym błędem w samolocie były stateczniki pionowe gdzie prawy wydrukowany był tak jak lewy zamiast odwrotnie ale znalazłem na to bardzo dobry sposób, który polega na tym że zrobiłem w kolorze lustrzane ksero na zwykłym papierze oraz na brystolu. Ze zwykłego papieru obciąłem dolny kawałek poniżej czerwonego paska i nakleiłem na oryginalny a z brystolu element przejścia statecznik-kadłub. 

  1. Kikol77 2024-10-10 10:00:58

    Hej

    Witamy na kartonówkach :)