7 TP lekki czołg polski Kartonowa Kolekcja 1:25
-
Uwinąłeś się z tymi gąskami, napisz jeszcze proszę jaką farbą były malowane. A jakbyś zamiścił kilka fot z nadawania efektów w postaci brudzenia itp to już będzie liga
Tylko jakieś 450 szt. części, oczywiście zdjęcia będą. Gąski były impregnowane lakierem bezbarwnym następnie po przyklejeniu części pomalowane podkładem akrylowym w sprayu.Do brudzenia będą użyte farby AK .
-
Uwinąłeś się z tymi gąskami, napisz jeszcze proszę jaką farbą były malowane. A jakbyś zamiścił kilka fot z nadawania efektów w postaci brudzenia itp to już będzie liga
Tylko jakieś 450 szt. części, oczywiście zdjęcia będą. Gąski były impregnowane lakierem bezbarwnym następnie po przyklejeniu części pomalowane podkładem akrylowym w sprayu.Do brudzenia będą użyte farby AK .
-
Gąski pomalowane ,lepiej nie potrafię.
A da się lepiej ? zobaczymy na napędzie będzie bardziej ocenialneWieża i wanna z kołami w super standardzie a tu taki brud
chyba że o czymś nie wiem (?)
Może i racja ,po załozeniu ocenię czy zostaje tak czy ujednolicić, nie przewiduję walorki pozostałych elementów.
-
Gąski pomalowane ,lepiej nie potrafię.
A da się lepiej ? zobaczymy na napędzie będzie bardziej ocenialneWieża i wanna z kołami w super standardzie a tu taki brud
chyba że o czymś nie wiem (?)
Może i racja ,po załozeniu ocenię czy zostaje tak czy ujednolicić, nie przewiduję walorki pozostałych elementów.
-
Gąska wygląda całkiem ok. Pamiętaj tylko. Że wewnętrzna strona gąsiennicy po której toczą się koła niśne jest wyjerzdzona. Zdecydowanie bez rdzy i zabeudzeń nawet lekko błyszcząca. To samo dotyczy grzebienia od strony od której styka się z kołem. I nie zależnie czy koło ma bandarz gumowy czy jest metalowe. Bez tego wyblyszcz nią nie będzie wygladało to naturalnie.
Często robi się to pastelami akrylowymi. Lub technika suchego pędzla. Tak samo suchym pędzlem metalicznym jasnoszarym zrób ostrogi traka gąski. Dobrze wygląda nawet zrobić to jasnym metalicznych aluminium lub chrom
Nie wygląda to źle a takie delikatne kontrasty dodają życia gąsce. Tylko rób to na serio delikatnie.
-
Gąska wygląda całkiem ok. Pamiętaj tylko. Że wewnętrzna strona gąsiennicy po której toczą się koła niśne jest wyjerzdzona. Zdecydowanie bez rdzy i zabeudzeń nawet lekko błyszcząca. To samo dotyczy grzebienia od strony od której styka się z kołem. I nie zależnie czy koło ma bandarz gumowy czy jest metalowe. Bez tego wyblyszcz nią nie będzie wygladało to naturalnie.
Często robi się to pastelami akrylowymi. Lub technika suchego pędzla. Tak samo suchym pędzlem metalicznym jasnoszarym zrób ostrogi traka gąski. Dobrze wygląda nawet zrobić to jasnym metalicznych aluminium lub chrom
Nie wygląda to źle a takie delikatne kontrasty dodają życia gąsce. Tylko rób to na serio delikatnie.
-
Gąska wygląda całkiem ok. Pamiętaj tylko. Że wewnętrzna strona gąsiennicy po której toczą się koła niśne jest wyjerzdzona.
To z czystej ciekawości urodziło się pytanie:
Czy to by oznaczało że, tak jak w samochodzie opony można zamienić stronami dla przedłużenia ich żywotności, zamieniając stronami gąsienice wytarcia by popowstawały na nowo od drugiej strony ?
-
Gąska wygląda całkiem ok. Pamiętaj tylko. Że wewnętrzna strona gąsiennicy po której toczą się koła niśne jest wyjerzdzona.
To z czystej ciekawości urodziło się pytanie:
Czy to by oznaczało że, tak jak w samochodzie opony można zamienić stronami dla przedłużenia ich żywotności, zamieniając stronami gąsienice wytarcia by popowstawały na nowo od drugiej strony ?
-
Metalizowanie odpowiednich fragmentów gąsienicy, kół, czy zębów gąsienicy można wykonać również miękkim ołówkiem typu B- 7-8-9.
Przed takimi czynnościami warto zapoznać się ze zdjęciami 7 TP, aby zobaczyć co się w trakcie użytkowania "metalizowało".
Tu zdjęcie zewnętrznych powierzchni gąsienicy i widoczne metaliczne części gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_engine.jpg
Tu widoczne metaliczne fragmenty zębów koła napędowego i zębów gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_ussr_19.jpg
Bieżnia wewnętrznej strony gąsienic też może być wyślizgana.
-
Metalizowanie odpowiednich fragmentów gąsienicy, kół, czy zębów gąsienicy można wykonać również miękkim ołówkiem typu B- 7-8-9.
Przed takimi czynnościami warto zapoznać się ze zdjęciami 7 TP, aby zobaczyć co się w trakcie użytkowania "metalizowało".
Tu zdjęcie zewnętrznych powierzchni gąsienicy i widoczne metaliczne części gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_engine.jpg
Tu widoczne metaliczne fragmenty zębów koła napędowego i zębów gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_ussr_19.jpg
Bieżnia wewnętrznej strony gąsienic też może być wyślizgana.
-
Metalizowanie odpowiednich fragmentów gąsienicy, kół, czy zębów gąsienicy można wykonać również miękkim ołówkiem typu H7-8-9.
Przed takimi czynnościami warto zapoznać się ze zdjęciami 7 TP, aby zobaczyć co się w trakcie użytkowania "metalizowało".
Tu zdjęcie zewnętrznych powierzchni gąsienicy i widoczne metaliczne części gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_engine.jpg
Tu widoczne metaliczne fragmenty zębów koła napędowego i zębów gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_ussr_19.jpg
Bieżnia wewnętrznej strony gąsienic też może być wyślizgana.
Dzięki Dzięki napewno zdjęcia się przydadzą.Metalizowanie gąski zostawiłem na 2 etap bo musiały wyschnąć.
-
Metalizowanie odpowiednich fragmentów gąsienicy, kół, czy zębów gąsienicy można wykonać również miękkim ołówkiem typu H7-8-9.
Przed takimi czynnościami warto zapoznać się ze zdjęciami 7 TP, aby zobaczyć co się w trakcie użytkowania "metalizowało".
Tu zdjęcie zewnętrznych powierzchni gąsienicy i widoczne metaliczne części gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_engine.jpg
Tu widoczne metaliczne fragmenty zębów koła napędowego i zębów gąsienicy :
http://derela.pl/7TP_ussr_19.jpg
Bieżnia wewnętrznej strony gąsienic też może być wyślizgana.
Dzięki Dzięki napewno zdjęcia się przydadzą.Metalizowanie gąski zostawiłem na 2 etap bo musiały wyschnąć.
-
Brawo Piotrek za czujność - oczywiście, że B -7-8-9.
Jeszcze a propos jak wyglądają gąsienice po styku z podłożem na przykład w czołgu PT-91 "Twardy" :
https://www.magnum-x.pl/artykul/anatomia-pancerza-polski-czolg-pt-91-twardy
-
Brawo Piotrek za czujność - oczywiście, że B -7-8-9.
Jeszcze a propos jak wyglądają gąsienice po styku z podłożem na przykład w czołgu PT-91 "Twardy" :
https://www.magnum-x.pl/artykul/anatomia-pancerza-polski-czolg-pt-91-twardy
Tomku, mam nadzieję że pomogłem ogarnąć niecierpliwą duszę (?)