Volvo FH4 + Schwarzmuller SPA 3/E
-
Dzięki wszystkim za miłe słowa.
Haydee - to wszystko jest w komputerze. Tylko z pięcioma elementami miałem problem przy ich projektowaniu. Zrobiłem je więc na zasadzie docinania kawałek po kawałku, następnie je wyprostowałem, położyłem na papier milimetrowy, zrobiłem zdjęcie i przerysowałem z niego na komputerze. Pięć elementów na 456, z których składa się kabina to nie tak źle. One w projekcie są oznaczone X jako, że nie jestem ich pewny. Nie mam w domu drukarki więc wszystko musi być dość precyzyjnie zaprojektowane, żeby pasowało od pierwszego podejścia, bo poprawek nie ma.
-
Dzięki wszystkim za miłe słowa.
Haydee - to wszystko jest w komputerze. Tylko z pięcioma elementami miałem problem przy ich projektowaniu. Zrobiłem je więc na zasadzie docinania kawałek po kawałku, następnie je wyprostowałem, położyłem na papier milimetrowy, zrobiłem zdjęcie i przerysowałem z niego na komputerze. Pięć elementów na 456, z których składa się kabina to nie tak źle. One w projekcie są oznaczone X jako, że nie jestem ich pewny. Nie mam w domu drukarki więc wszystko musi być dość precyzyjnie zaprojektowane, żeby pasowało od pierwszego podejścia, bo poprawek nie ma.
-
Tak będzie wyglądał silnik. Jest to silnik D13K500 TC ze skrzynią I-Shift. W większości jest już rozrysowany i niebawem go posklejam.
Do tego załączam instrukcję do kabiny, żeby ktoś nie pomyślał, że ja w instrukcje nie umiem :)
Dzięki Sebastian, za pozwoleniem druga część dokumentacji w archiwum !Czekając na uleczenie problemów z papugą, wróciłeś do Volviaka ? Nie lubisz się nudzić
-
Tak będzie wyglądał silnik. Jest to silnik D13K500 TC ze skrzynią I-Shift. W większości jest już rozrysowany i niebawem go posklejam.
Do tego załączam instrukcję do kabiny, żeby ktoś nie pomyślał, że ja w instrukcje nie umiem :)
Dzięki Sebastian, za pozwoleniem druga część dokumentacji w archiwum !Czekając na uleczenie problemów z papugą, wróciłeś do Volviaka ? Nie lubisz się nudzić
-
Jaki tam ze mnie projektant. Uparłem się na Volvo FH i tyle.
Pod jednym z moich modeli, które zamieszcza Answer na swoim FB (chyba to był Star 266 Bonex) jedna osoba (niezbyt miła, przekonana o wyższości standardu nad malowaniem) skomentowała, że dla takich jak ja to się powinno wydawać modele białe, bez kolorów. No więc proszę, właśnie wypełniam lukę rynkową i udostępniam modele bez warstwy koloru :)
To Volvo mnie tyle czasu i nerwów kosztuje (szczególnie kabina), że powiedziałem sobie iż nigdy więcej za żaden projekt się nie biorę, a później, pewnego dnia jadąc do pracy zobaczyłem nowiutkie Volvo FMX 8x4 i się zauroczyłem nim. Tak, że tak.
-
Jaki tam ze mnie projektant. Uparłem się na Volvo FH i tyle.
Pod jednym z moich modeli, które zamieszcza Answer na swoim FB (chyba to był Star 266 Bonex) jedna osoba (niezbyt miła, przekonana o wyższości standardu nad malowaniem) skomentowała, że dla takich jak ja to się powinno wydawać modele białe, bez kolorów. No więc proszę, właśnie wypełniam lukę rynkową i udostępniam modele bez warstwy koloru :)
To Volvo mnie tyle czasu i nerwów kosztuje (szczególnie kabina), że powiedziałem sobie iż nigdy więcej za żaden projekt się nie biorę, a później, pewnego dnia jadąc do pracy zobaczyłem nowiutkie Volvo FMX 8x4 i się zauroczyłem nim. Tak, że tak.
Komin, przy tym zostańmy :)
Tymczasem przedstawiam Wam pierwsze w świecie kartonowe Volvo FH4, to znaczy na razie samą kabinę, ale przecież cała uroda ciągników siodłowych tkwi właśnie w kabinach, bo reszta i tak wygląda bardzo podobnie.