WSK 125 Gil
-
....Poczekam aż dojdą koła, wtedy ustalę wysokość, żeby nie były za wysoko jak w motocyklach crosowych.
To by było pół biedy. Gorzej, gdybyś dał za nisko, wtedy musiałbyś koła od motorynki wstawićBłotniki wyszły super
Zdjęcia czarnych elementów rób na innym tle niż biały - lepiej widać detale. Ja robiłem na tle czarnego, matowego kartonu, i robiło się je dużo łatwiej i lepiej wychodziły.
-
....Poczekam aż dojdą koła, wtedy ustalę wysokość, żeby nie były za wysoko jak w motocyklach crosowych.
To by było pół biedy. Gorzej, gdybyś dał za nisko, wtedy musiałbyś koła od motorynki wstawićBłotniki wyszły super
Zdjęcia czarnych elementów rób na innym tle niż biały - lepiej widać detale. Ja robiłem na tle czarnego, matowego kartonu, i robiło się je dużo łatwiej i lepiej wychodziły.
-
Zdjęcia czarnych elementów rób na innym tle niż biały - lepiej widać detale. Ja robiłem na tle czarnego, matowego kartonu, i robiło się je dużo łatwiej i lepiej wychodziły.
Słuszna rada. Podczas fotografowania czarnego, niewielkiego obiektu na białym tle światłomierz aparatu uśrednia pomiar tak, aby białego tła nie przepalić co skutkuje kompletnym zanikiem detali ciemnego obiektu, gdyż zwyczajnie są one niedoświetlone.A błotniki wyszły ekstra. Zastosowanie błyszczącego lakieru pokazuje jak gładka powierzchnia musiała być przed malowaniem, bo taki lakier pokazuje każdą nierówność poprzez zmiany w odbijaniu światła.
-
Zdjęcia czarnych elementów rób na innym tle niż biały - lepiej widać detale. Ja robiłem na tle czarnego, matowego kartonu, i robiło się je dużo łatwiej i lepiej wychodziły.
Słuszna rada. Podczas fotografowania czarnego, niewielkiego obiektu na białym tle światłomierz aparatu uśrednia pomiar tak, aby białego tła nie przepalić co skutkuje kompletnym zanikiem detali ciemnego obiektu, gdyż zwyczajnie są one niedoświetlone.A błotniki wyszły ekstra. Zastosowanie błyszczącego lakieru pokazuje jak gładka powierzchnia musiała być przed malowaniem, bo taki lakier pokazuje każdą nierówność poprzez zmiany w odbijaniu światła.
-
Rewelacyjne wykonanie. Będzie super motocykl.
Pedała traktujemy z buta (bez podtekstów) a wajchę ręką. Przynajmniej tak się utarło w powszechnej obsłudze wszelkich maszyn i urządzeń.
Co do błędów w pisowni to w dzisiejszych czasach na prawdę nie trzeba być profesorem Miodkiem, żeby pisać poprawnie. Natomiast zawsze może wystąpić tzw. czynnik ludzki tak jak u mnie wczoraj
. Żaden wstyd. Ten się nie myli co nic nie robi
.
-
Rewelacyjne wykonanie. Będzie super motocykl.
Pedała traktujemy z buta (bez podtekstów) a wajchę ręką. Przynajmniej tak się utarło w powszechnej obsłudze wszelkich maszyn i urządzeń.
Co do błędów w pisowni to w dzisiejszych czasach na prawdę nie trzeba być profesorem Miodkiem, żeby pisać poprawnie. Natomiast zawsze może wystąpić tzw. czynnik ludzki tak jak u mnie wczoraj
. Żaden wstyd. Ten się nie myli co nic nie robi
.
Logo jest z wycinanki. Wężyk paliwa zrobiłem z grubej żyłki wędkarskiej pomalowanej do połowy farbą tamiya clear yellow x-24.