1. Szwagier 2023-08-30 16:58:43

Witam, dawno mnie tu nie było. Rok temu rozpocząłem budowę Ursusa. Postanowiłem go dokończyć, niestety gdzieś mi zaginęły arkusze z częściami. Mam tylko okładkę , instrukcje i sklejony wóz do traktora. Wiec gdy będę w Polsce czeka mnie kupno 2giej wycinanki, nie mam pojecia gdzie mi sie to zapodziało. Link do relacji z Ursusem dla przypomnienia.

http://www.kartonowki.pl/forum/temat/4337,ursus-c330-woz-konny

Ale skoro są chęci do sklejania, to startuje z moim pierszym czołgiem. Model oczywiście bedzie malowany.

Nie znam się, wiec pytanie. Czy taki model czołgu walczy na Ukrainie. Dokładnie ta wersja M1.?  Bo chciałbym zrobić makiete pod czołg. Albo w barwach Ukrainy lub zdobycznego.

Okładka
  1. PAN-KARTON 2023-08-30 17:12:29

Filmik z linka widziałem w maju Te worki ze śmieciami - super !!! Będę musiał się do Ciebie uśmiechnąć żebyś mi dał kilka rad co do robienia płyt betonowo drogowych. Albo w Przeciszowie pogadamy.

Zasiadam i oglądam jak powstaje T-72 M1 , co do służby czołgu nie podpowiem

1. Sebastian01 2023-08-30 19:08:07

Fajnie, że wracasz, będzie na co popatrzeć.

Szkoda, że traktor zgubiłeś, bo byś miał w połączeniuz czołgiem gotową scenkę :)

1. Szwagier 2023-08-30 19:37:53

PAN-KARTON zły link dodałem, teraz jest dobry. Nie miał być film, tylko odnosnik do ursusa o którym wspomniałem.

Sebastian01 traktor dokończę, a znalazłem fajną figurkę którą będzie pasować do czołgu. Tylko muszę sie dowiedzieć czy te czołgi walczą w Ukrainie. Figurka w skali 1/24

Edit:

Znalazłem coś takiego, ze Polska i Czechy przekazała T-72 w wersji M1 Ukranie. 

1. Sebastian01 2023-08-30 19:43:11

Wychodzi na to, że tak: https://m.youtube.com/watch?v=BEWj2XHjBF8

A z traktorem, to mi chodziło o to :

1. PAN-KARTON 2023-08-30 20:41:16