Ikarus 260/AngrafModel/1:25
-
P.s. tak na szybko trafiłem jedną fotkę z tak odwróconymi siedzeniami.
Ciekawa fotka. Nie natrafiłem na nią. Patrząc na wyposażenie, to chyba nie w Polsce. Inne fotele, inne skrzynki napędowe drzwi, brak ekspozytora w przednim oknie, a w bocznym dziwna mała ramka. Zabudowa czarna sugeruje coś koło 90-tych lat.Mimo przejrzenia wielu rysunków na taki układ foteli nie natrafiłem. Dzięki bardzo!
-
Otóż jesteś w błędzie twierdząc, że "Ikarus to Ikarus".
Przecież widać jak wół, że autobus ma zmienione wnętrze względem Ikarusów komunikacji miejskiej, jeżeli już tak dochodzicie jak powinien wyglądać autobus liniowy to pokazujcie zdęcia autobusów liniowych ze stron komunikacji miejskiej z różnych miast, a nie zdjęcia już prywatnego autobusu po przeróbkach .
Wystarczy spojrzeć na typ foteli, który jest kompletnie inny niż w autobusach liniowych miejskich przewoźników.
-
Otóż jesteś w błędzie twierdząc, że "Ikarus to Ikarus".
Przecież widać jak wół, że autobus ma zmienione wnętrze względem Ikarusów komunikacji miejskiej, jeżeli już tak dochodzicie jak powinien wyglądać autobus liniowy to pokazujcie zdęcia autobusów liniowych ze stron komunikacji miejskiej z różnych miast, a nie zdjęcia już prywatnego autobusu po przeróbkach .
Wystarczy spojrzeć na typ foteli, który jest kompletnie inny niż w autobusach liniowych miejskich przewoźników.
-
Otóż jesteś w błędzie twierdząc, że "Ikarus to Ikarus".
Przecież widać jak wół, że autobus ma zmienione wnętrze względem Ikarusów komunikacji miejskiej, jeżeli już tak dochodzicie jak powinien wyglądać autobus liniowy to pokazujcie zdęcia autobusów liniowych ze stron komunikacji miejskiej z różnych miast, a nie zdjęcia już prywatnego autobusu po przeróbkach .
Wystarczy spojrzeć na typ foteli, który jest kompletnie inny niż w autobusach liniowych miejskich przewoźników.
Jednak to raczej Ty się mylisz. Na bocznej szybie jest lustrzany napis KZK GOP i to była kiedyś Komunikacja Miejska. No i widać kasownik, czyli można było kupić bilety które się kasowało.
-
Otóż jesteś w błędzie twierdząc, że "Ikarus to Ikarus".
Przecież widać jak wół, że autobus ma zmienione wnętrze względem Ikarusów komunikacji miejskiej, jeżeli już tak dochodzicie jak powinien wyglądać autobus liniowy to pokazujcie zdęcia autobusów liniowych ze stron komunikacji miejskiej z różnych miast, a nie zdjęcia już prywatnego autobusu po przeróbkach .
Wystarczy spojrzeć na typ foteli, który jest kompletnie inny niż w autobusach liniowych miejskich przewoźników.
Jednak to raczej Ty się mylisz. Na bocznej szybie jest lustrzany napis KZK GOP i to była kiedyś Komunikacja Miejska. No i widać kasownik, czyli można było kupić bilety które się kasowało.
-
Paweł skleja autobus z zupełnie innych lat i dodatkowo odremontowany po latach i jego wnętrze jest takie jakie było w latach eksploatacji tego autobusu - to widać jak wół.
Pokazywanie zdjęcia wnętrza autobusu przerobionego przez prywatnego przewoźnika świadczącego usługi komunikacji miejskiej z zupełnie innych lat eksploatacji jest kompletnie bez sensu. Jest to całkiem inne wnętrze niż sklejanego tu modelu Ikarusa 260.
To próbowałem wytłumaczyć, ale jak widać nie dociera kompletnie.
Jak ktoś jest zainteresowany to tu jakieś konkretne informacje są podane.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ikarus_260
W moim rodzinnym mieście nie ma problemu z zobaczeniem jak wygląda wnętrze Ikarusa 260 - w lato kursuje linia 100 - zapraszam na przejażdżkę :
https://www.youtube.com/watch?v=PxfEvFMGBe8
-
Paweł skleja autobus z zupełnie innych lat i dodatkowo odremontowany po latach i jego wnętrze jest takie jakie było w latach eksploatacji tego autobusu - to widać jak wół.
Pokazywanie zdjęcia wnętrza autobusu przerobionego przez prywatnego przewoźnika świadczącego usługi komunikacji miejskiej z zupełnie innych lat eksploatacji jest kompletnie bez sensu. Jest to całkiem inne wnętrze niż sklejanego tu modelu Ikarusa 260.
To próbowałem wytłumaczyć, ale jak widać nie dociera kompletnie.
Jak ktoś jest zainteresowany to tu jakieś konkretne informacje są podane.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ikarus_260
W moim rodzinnym mieście nie ma problemu z zobaczeniem jak wygląda wnętrze Ikarusa 260 - w lato kursuje linia 100 - zapraszam na przejażdżkę :
https://www.youtube.com/watch?v=PxfEvFMGBe8
-
Miałem na myśli taki fakt, że to nie jest klasyczny z epoki autobus państwowego przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej tylko prywatnego przewoźnika, który i owszem jeździł jako pojazd komunikacji miejskiej, ale jego wygląd wewnętrzny nie ma nic wspólnego z takim wnętrzem autobusu z epoki z jakiej sklejany jest model.
Jasne wszystko już jest teraz, czy jeszcze raz muszę tłumaczyć taką oczywistą rzecz ?
-
Miałem na myśli taki fakt, że to nie jest klasyczny z epoki autobus państwowego przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej tylko prywatnego przewoźnika, który i owszem jeździł jako pojazd komunikacji miejskiej, ale jego wygląd wewnętrzny nie ma nic wspólnego z takim wnętrzem autobusu z epoki z jakiej sklejany jest model.
Jasne wszystko już jest teraz, czy jeszcze raz muszę tłumaczyć taką oczywistą rzecz ?
-
Miałem na myśli taki fakt, że to nie jest klasyczny z epoki autobus państwowego przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej tylko prywatnego przewoźnika, który i owszem jeździł jako pojazd komunikacji miejskiej, ale jego wygląd wewnętrzny nie ma nic wspólnego z takim wnętrzem autobusu z epoki z jakiej sklejany jest model.
Jasne wszystko już jest teraz, czy jeszcze raz muszę tłumaczyć taką oczywistą rzecz ?
I było tak od razu, bo ja nie wiem co Ty masz w myślach
Wtedy bym nie wytykał pomyłki
-
Miałem na myśli taki fakt, że to nie jest klasyczny z epoki autobus państwowego przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej tylko prywatnego przewoźnika, który i owszem jeździł jako pojazd komunikacji miejskiej, ale jego wygląd wewnętrzny nie ma nic wspólnego z takim wnętrzem autobusu z epoki z jakiej sklejany jest model.
Jasne wszystko już jest teraz, czy jeszcze raz muszę tłumaczyć taką oczywistą rzecz ?
I było tak od razu, bo ja nie wiem co Ty masz w myślach
Wtedy bym nie wytykał pomyłki
-
Pokazywanie zdjęcia wnętrza autobusu przerobionego przez prywatnego przewoźnika świadczącego usługi komunikacji miejskiej z zupełnie innych lat eksploatacji jest kompletnie bez sensu.
Może według Ciebie. Według mnie nie.Paweł pisał, że dużo zdjęć przeglądał, ale na taki układ nigdy nie trafił, więc mu podrzuciłem to zdjęcie jako ciekawostkę. Wydawał się zadowolony. To po pierwsze.
Po drugie, z tego co tam przeczytałem, to nie wynika, kto dokonał przeróbki - mr. Socha, czy zajezdnia wcześniej użytkująca ten autobus.
A po trzecie, to punkt drugi nie ma większego znaczenia, bo jak znam życie, to zostały wymienione tylko siedziska, gdyż to one ulegają zużyciu, natomiast podstawy, a co za tym idzie, ich układ został pierwotny.
Więc dla mnie, bez sensu, to jest cała ta dyskusja.
-
Pokazywanie zdjęcia wnętrza autobusu przerobionego przez prywatnego przewoźnika świadczącego usługi komunikacji miejskiej z zupełnie innych lat eksploatacji jest kompletnie bez sensu.
Może według Ciebie. Według mnie nie.Paweł pisał, że dużo zdjęć przeglądał, ale na taki układ nigdy nie trafił, więc mu podrzuciłem to zdjęcie jako ciekawostkę. Wydawał się zadowolony. To po pierwsze.
Po drugie, z tego co tam przeczytałem, to nie wynika, kto dokonał przeróbki - mr. Socha, czy zajezdnia wcześniej użytkująca ten autobus.
A po trzecie, to punkt drugi nie ma większego znaczenia, bo jak znam życie, to zostały wymienione tylko siedziska, gdyż to one ulegają zużyciu, natomiast podstawy, a co za tym idzie, ich układ został pierwotny.
Więc dla mnie, bez sensu, to jest cała ta dyskusja.
-
Pokazywanie zdjęcia wnętrza autobusu przerobionego przez prywatnego przewoźnika świadczącego usługi komunikacji miejskiej z zupełnie innych lat eksploatacji jest kompletnie bez sensu.
Może według Ciebie. Według mnie nie.Paweł pisał, że dużo zdjęć przeglądał, ale na taki układ nigdy nie trafił, więc mu podrzuciłem to zdjęcie jako ciekawostkę. Wydawał się zadowolony. To po pierwsze.
Po drugie, z tego co tam przeczytałem, to nie wynika, kto dokonał przeróbki - mr. Socha, czy zajezdnia wcześniej użytkująca ten autobus.
A po trzecie, to punkt drugi nie ma większego znaczenia, bo jak znam życie, to zostały wymienione tylko siedziska, gdyż to one ulegają zużyciu, natomiast podstawy, a co za tym idzie, ich układ został pierwotny.
Więc dla mnie, bez sensu, to jest cała ta dyskusja.
Po pierwsze co ma piernik do wiatraka, czyli kompletnie inny autobus z innej epoki, z innych lat użytkowania. To, że Pawłowi się podobało to zdjęcie ... to się podobało.
Po drugie co ma piernik do wiatraka kto dokonał modernizacji jak przecież nie o takie wnętrze chodziło ?
Po trzecie tak "se" możesz pisać, ale prawdy nikt nie zna, więc co ma piernik do wiatraka?
Dla mnie kompletnie bez sensu jest to, że po raz kolejny ktoś coś wrzuca na forum vide czołg T-44 i fantazje z gier komputerowych, aby coś pokazać co ma coś udowadniać, a co nic nie udowadnia.
Masz coś z sensem do napisania, czy pokazania to pisz i pokazuj - odnoszę wrażenie, że część tu piszących ma niesamowite parcie na to, aby tylko coś napisać, coś tam wrzucić , byle zaistnieć - bez względu na to, czy to ma sens, czy jest kompletnie bez sensu.
-
Pokazywanie zdjęcia wnętrza autobusu przerobionego przez prywatnego przewoźnika świadczącego usługi komunikacji miejskiej z zupełnie innych lat eksploatacji jest kompletnie bez sensu.
Może według Ciebie. Według mnie nie.Paweł pisał, że dużo zdjęć przeglądał, ale na taki układ nigdy nie trafił, więc mu podrzuciłem to zdjęcie jako ciekawostkę. Wydawał się zadowolony. To po pierwsze.
Po drugie, z tego co tam przeczytałem, to nie wynika, kto dokonał przeróbki - mr. Socha, czy zajezdnia wcześniej użytkująca ten autobus.
A po trzecie, to punkt drugi nie ma większego znaczenia, bo jak znam życie, to zostały wymienione tylko siedziska, gdyż to one ulegają zużyciu, natomiast podstawy, a co za tym idzie, ich układ został pierwotny.
Więc dla mnie, bez sensu, to jest cała ta dyskusja.
Po pierwsze co ma piernik do wiatraka, czyli kompletnie inny autobus z innej epoki, z innych lat użytkowania. To, że Pawłowi się podobało to zdjęcie ... to się podobało.
Po drugie co ma piernik do wiatraka kto dokonał modernizacji jak przecież nie o takie wnętrze chodziło ?
Po trzecie tak "se" możesz pisać, ale prawdy nikt nie zna, więc co ma piernik do wiatraka?
Dla mnie kompletnie bez sensu jest to, że po raz kolejny ktoś coś wrzuca na forum vide czołg T-44 i fantazje z gier komputerowych, aby coś pokazać co ma coś udowadniać, a co nic nie udowadnia.
Masz coś z sensem do napisania, czy pokazania to pisz i pokazuj - odnoszę wrażenie, że część tu piszących ma niesamowite parcie na to, aby tylko coś napisać, coś tam wrzucić , byle zaistnieć - bez względu na to, czy to ma sens, czy jest kompletnie bez sensu.
P.s. tak na szybko trafiłem jedną fotkę z tak odwróconymi siedzeniami.
Ciekawa fotka. Nie natrafiłem na nią. Patrząc na wyposażenie, to chyba nie w Polsce. Inne fotele, inne skrzynki napędowe drzwi, brak ekspozytora w przednim oknie, a w bocznym dziwna mała ramka. Zabudowa czarna sugeruje coś koło 90-tych lat.
Mimo przejrzenia wielu rysunków na taki układ foteli nie natrafiłem. Dzięki bardzo!